Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Różyczka - 7 2 - Skazany na bluesa - 7 . 3 - Pamiętnik znaleziony w garbie - 6 4 - Gwiazdy - 6 5 - Męskie sprawy - 6 . 6 - W ukryciu - 5 . 7 - Wirus - 3 .