1.Dalkomhan Insaeng - 7+/10
2.Akmareul boatda - 5/10
3.Janghwa, Hongryeon - 5/10
4.Joheunnom nabbeunnom isanghannom - 5/10
1. Janghwa, Hongryeon - 9
2. Dalkomhan Insaeng - 9
3. Akmareul boatda - 7
4. Historia w San Gang - 5
Niestety na razie tylko tyle widzialem.
1. Akmareul boatda - 8
2. Joheunnom nabbeunnom isanghannom - 8
3. Dalkomhan Insaeng - 7
4. Janghwa, Hongryeon - 7
Pozwólcie, że tytuły oryginalne sobie podaruje :)
1. Słodko- gorzkie życie- 10/10
2. Ujrzałem diabła- 8/10
3. Dobry zły i zakręcony- 8/10
4. Opowieść o dwóch siostrach- 7/10
Same rewelacje! Już się napalam na "Last stand". Nawet jeśli to będzie słabiak to i tak polubię ten film, bo dzięki niemu zwróciłem uwagę na nazwisko Kim Jee- woona.
Korekta.
1. Słodko- gorzkie życie- 10/10
2. The last stand- 8/10
2. Ujrzałem diabła- 8/10
3. Dobry zły i zakręcony- 8/10
4. Opowieść o dwóch siostrach- 7/10
Odpuszczę sobie żenujący polski tytuł 'The last stand'. Ależ żal, że zrobił klapę w USA, bo film jest zajebisty. Quentin ma naprawdę porządnego konkurenta.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Słodko-gorzkie życie (2005) 7,39 18
2 Ujrzałem diabła (2010) 7,28 18
3 Opowieść o dwóch siostrach (2003) 6,65 17
4 Dobry, zły i zakręcony (2008) 6,60 20
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Ujrzałem diabła (2010) 7,17 58
2. Słodko-gorzkie życie (2005) 7,19 47
3. Opowieść o dwóch siostrach (2003) 6,97 59
4. Gra cieni (2016) 6,93 15
5. Dobry, zły i zakręcony (2008) 6,47 47
6. Likwidator (2013) 5,41 44
Pełnometrażowe:
1. Słodko-gorzkie życie - 8/10
2. The Foul King - 8/10
3. Dobry, zły i zakręcony - 7/10
4. Opowieść o dwóch siostrach - 7/10
5. Spokojna rodzinka - 7/10
6. Ujrzałem diabła - 6/10
7. Likwidator - 6/10
8. Gra cieni - 5/10
Krótkometrażowe:
1. Memories - 6/10
2. One Perfect Day - 6/10
3. Heavenly Creature - nie pamiętam